luni, 14 iulie 2008

Luni...

Se zice ca luni nici iarba nu creste, si pe bune, incep sa cred ca asa e... . Sunt obosit, imi vine sa pun capul pe masa si sa dorm... si in plus, e si cald al naibii, ca in curand cred k o sa mi se faca rau..

In weekend am fost la mare. Am fost cam dezamagit: nu am mai vazut fetitele dulci, apa era cam rece la inceput si verde, de la atatea alge. Au fost totusi si momente placute, dar in momentul de fata nu imi prea aduc aminte de ele, ptr ca m-am ars ingrozitor pe spate si urasc usturimea asta si felul in care ti se face pielea pana ajunge la bronzul ala care imi scoate ochii in evidenta:D

Drumul: ok, cel putin pentru mine, nu a fost asa obositor... cred ca mai greu a fost ptr gasca din Brasov, care a avut mai mult de mers, si care vad ca pana la aceasta ora, nu au intrat pe mess (cel putin soferii). Am facut 3 ore jumate la dus, si 4 la intors (si am si ocolit pe la Slobozia, sa ratez ambuteiajul pana la autostrada).

Plaja: fumoasa, plina de mucuri de tigara, sezlonguri si umbrelute. Nisipul era fierbinte si undeva prin el ascunse pe langa mucurile de tigara si dopurile de bere cateva scoici care sa iti zgarie talpa.

Marea: intinsa, linsitita, dar rece si plina de alge verzi. Daca treci peste iritatia initiala si sentimentul de scarba, te obisnuiesti repede. Mai te lovesti de cate un boltar ascuns prin nisip, dar trece repede.

Fetele: dezamagire, pana pe la ora 2 (si am ajuns la 11) nu am vazut cine stie ce exemplare feminine. Mai tarziu au aparut si studentele care tineau sa ne arate la toti cateva sfarcuri... din pacate nu am avut baterii multe la aparat, asa ca.... multumiti-va cu ce prindeti:






Concluzie: a fost frumos, cred ca mai fugim si weekendul asta, dar sigur Roxana va avea de tras vreo 3 zile pana imi trece usturimea.

P.S. Am inteles de la niste amici ca nu am ales bine locul de plaja, trebuia sa merg al TanTan ca acolo era floarea cea vestita a intregului Apus.

Niciun comentariu: