vineri, 11 iulie 2008

Global warming 3 - The End

Am discutat aprins cu doi prieteni, din fericire unul dintre ei chiar a vrut sa ma convinga de contrarul spuselor mele, si 90% a reusit. Atuurile au fost cele legate de gheata de deasupra nivelului apelor marii, care nu stiu cum sa o iau in calcul si de faptul ca se poate ca eu sa privesc dintr-o perspectiva gresita (nu e prima oara).
Pe de o parte stiu ca am dreptate pe undeva, dar sunt limitat din cauza cunostiintelor scazute legate de geografie si fizica, asa ca o sa ma retrag meditand la idee, pana data viitoare, dar ne uitand sa multumesc dsoarei Geograf, si lui X si Y care m-au combatut. dau o bere,daca nu uit, sau nu scade nivelul apelor marii!!!!!

Un weekend placut

P.S.: sper ca data viitoare sa tinem prelegerile pe blog, sa ma simt si eu mai bine, nu doar pe mess!!!

Niciun comentariu: