luni, 12 ianuarie 2009

Prognoze pentru viitor

Faptul ca sunt frustrat ca nu pot face nimic sa schimb rahaturile care ne inconjoara (ma refer la politicieni) nu mai e o noutate. Acum, trebuie sa ma gandesc ce sa fac sa ma afecteze cat mai putin; si am gasit: O sa fac invers cum zice Guvernul Boc!!
Daca ei zic ca nu va fi criza in Romania, o sa merg sa cumpar conserve si hartie igienica, de pe acum, cand e inca ieftina, ca sigur se va scumpi. dac el zice ca vor face locurid e mucna, os a ma dau peste cap sa ma angajez cat mai repede, nu de alta, dar sigur va creste somajul. Ati vazut cum au spus pana in ultima zi de campanie electorala ca vor creste salariile bugetarilor, dascalilor si pensiile? Si la 2 zile dupa ce s-a instalat guvernul, a iesit si a spus ca e restrictie, ca nu sunt banii si nu au cum sa faca cresterile salariale? Dar cel mai mult imi place cum afirma sus si tare ca nu este o criza a gazului:))))), mai ales daca termometrul nu arata -15 C. Nu stiu la ce termometru se uita ei, dar la Brasov, de vreo saptamana in coace (cred ca de cand a iesit Boc pe post cu Videanu) noaptea sunt tot minus 20 C. Sambata dimineata, la ora 8, era asa frig, ca nu avea gazul destula putere calorica si presiune s aincalzeasca apa sa fac si eu un dus. Dar nu va faceti griji, Boc vegheaza pentru voi :))), nu va fi nici o criza a gazelor (mi-am luat si o patura in plus).

Niciun comentariu: